Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezető rendelkezések

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) Hatodik Könyv XV. Fejezet 6:77.§-ban hivatkozott általános szerződési feltételnek tekintendő, és akként kezelendő.

1.2. A szolgáltató adatai:

név: dr. Tóth Erzsébet adószámos magánszemély

székhelye: 2000 Szentendre, János utca 7.

adószáma: 57689786-1-33

email címe: valtogombcoaching@gmail.com

telefonszáma: +36 20 566 23 42

bankszámlaszáma: 11773054-09510685

a továbbiakban: Szolgáltató.

A www.valtogombcoaching.hu honlapot /a továbbiakban: honlap/ a Szolgáltató üzemelteti.

1.3. Hatály, joghatóság, általános rendelkezések, felelősség

a) Az ÁSZF hatálya kiterjed mindazon személyekre, akik a Szolgáltatótól life coaching vagy mediációs szolgáltatást vásárolnak. A weboldal szolgáltatója a szerződéskötési kötelezettségét általánosságban kizárja, azaz bármikor, egyoldalúan, indokolási kötelezettség és további jogkövetkezmény nélkül dönthet úgy, hogy a weboldalt felkereső vagy a szolgáltatóval kapcsolatba lépő személlyel nem köt szerződést, részére szolgáltatást nem értékesít. A weboldalon elérhető Jogi Nyilatkozat a szerződő Felek közötti jogviszony részét képezi.

b) A szerződés létrejötte: A szolgáltató Life és Business Coach, valamint mediátor /képzés éve: 2018-2019., 2021, képző intézet neve: Partners Hungary Alapítvány, Coaching & Love Academy, végzettséget igazoló tanúsítványok száma: 1/1/2018., 2/4/2018., 1/2019/3. HAT, T/2021/124360-2./ A szolgáltató coaching és mediációs szolgáltatást nyújt ügyfeleinek /a továbbiakban: Vevő/, akik ezért – számla ellenében – díjfizetésre kötelesek. A díj a coaching és mediációs szolgáltatás ellenértéke és magában foglalja a szolgáltató munkájának díját és a munkavégzéssel összefüggésben felmerült költségeit. Az aktuális díjtételek a honlapon találhatók vagy azokról a szolgáltató egyedileg nyújt tájékoztatást. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az általa nyújtott coaching és mediációs szolgáltatással összefüggésben felmerülhetnek olyan díjelemek, amelyek az előre megállapított díjon kívül fizetendők /pl. esetleges utazás, üzemanyag költsége/, azonban ennek tényéről és mértékéről a szolgáltató előzetesen tájékoztatja ügyfelét.

c) A szerződés, esetleges igényérvényesítés nyelve:

A szerződés, illetve az ehhez kapcsolódó nyilatkozatok /pl. elállás, felmondás/ illetve az esetleges igényérvényesítés nyelve a magyar, abban az esetben is, ha a Vevő nem magyar állampolgár, vagy nem magyar székhelyű gazdasági társaság, vagy, ha a Vevő nem beszéli a magyar nyelvet.

d) A jelen ÁSZF-re, Jogi Nyilatkozatra illetve a weboldalon elérhető szolgáltatások megvásárlása esetén létrejövő szerződésre a Magyarországon hatályos jogszabályok irányadók, joghatósággal a magyar bíróság bír. A szolgáltató a választottbírósági utat kizárja.

e) Amennyiben a jelen ÁSZF, a Jogi Nyilatkozat vagy a szerződés valamely rendelkezése érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, vagy utóbb azzá válna, az nem érinti az egyéb rendelkezések érvényességét. Ebben az esetben a Felek kötelesek az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezést az eredeti célkitűzéseikhez lehető legközelebb álló rendelkezéssel pótolni.

f) A Szolgáltató a jelen ÁSZF-t bármikor, indokolási kötelezettség és minden más jogkövetkezmény nélkül, egyoldalúan módosíthatja.

g) A Szolgáltató a Vevő egészségi állapotát nem ismeri, egészségügyi adatokat nem kezel. A szolgáltató a felelősségét kizárja azon esetkörre vonatkozóan, ha a Vevő a Szolgáltatót megtéveszti vagy a Vevő bármely módon a coaching, mediációs szolgáltatás hatékonyságát szándékosan vagy gondatlanságból lerontja.

h) Amennyivel a Szolgáltatóval szerződő fél is alkalmaz Általános Szerződési Feltételt és annak bármely rendelkezése ellentétes a jelen ÁSZF bármely rendelkezésével, abban az esetben a Felek a jelen ÁSZF rendelkezését tekintik irányadónak jogviszonyuk, jogvitájuk tekintetében.

1.4. Személyiségi jogok, szerzői jog:

a) A szolgáltató tiszteletben tartja a személyek személyhez fűződő jogait. A szolgáltató által végrehajtott adatkezeléseket a weboldalon elérhető Adatvédelmi Tájékoztató tartalmazza.

b) A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2. A weboldal működésének célja:

A szolgáltató bemutatkozása, az általa nyújtott coaching és mediációs szolgáltatás bemutatása, kapcsolati adatok /név, telefonszám, email cím/ feltüntetése, tájékoztatás.

3. Számlázás, díjfizetés:

3.1. Számlázás: A vevő elfogadja, hogy vásárlásairól minden számláját kizárólag emailben és digitális aláírással ellátva kapja meg a Szolgáltatótól, a vevő által a Szolgáltatónak megadott e-mail címre megküldve. A számla - az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 177.§ alapján – aláírás és pecsét nélkül is érvényes. A szolgáltató kizárja felelősségét azon esetkörre vonatkozóan, ha a vevő által megadott email címre a számla bármely okból nem elküldhető.

3.2. Díjfizetés: A Vevő a coaching szolgáltatás számlán feltüntetett díját köteles a számlán feltüntetett határidőn belül a számlán feltüntetett számlaszámra történő átutalással megfizetni. A fizetés napjának az a nap minősül, amely napon a Szolgáltató számlavezető bankja a szolgáltatás díját a Szolgáltató bankszámláján jóváírja. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013 évi V. törvény 6 48.§ szerinti késedelmi kamatot érvényesítheti a Vevővel szemben.

4. Panaszkezelés

A Vevő bármilyen kifogásával, panaszával köteles először a Szolgáltatóhoz fordulni, annak fenti elérhetőségein és köteles megkísérelni az ügy békés rendezését.

A Szolgáltató a panaszra vonatkozó érdemi válaszát a Vevőnek harminc (30) napon belül – a Vevő kérésének megfelelően – telefonon vagy e-mailen vagy írásban, postai úton, tértivevényes levélben megküldi. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

A Vevő – panasza Szolgáltató általi elutasítása esetén - jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes megyei /fővárosi/ Iparkamara által működtetett független, szakmai békéltető testülethez fordulni, a jogvita bíróságon kívüli rendezése érdekében.

A békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét megtalálja a https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 honlapon.

A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A fentieken túlmenően a Vevő – amennyiben békés egyeztetések illetve közvetítői eljárás eredményeként sem sikerül a vitás helyzet rendezése – a hatályos jogszabályok szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulhat, igényérvényesítés érdekében.

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. augusztus 1-jén lépnek hatályba.

Szentendre, 2025. augusztus 1.

dr. Tóth Erzsébet

szolgáltató